استفاده از کیسه زباله بنددار بادوک به عنوان کیسه حکل بار سرطان زاست

در حالی که سعی می کنیم در سفر پایداری خود از بسته بندی پلاستیکی اجتناب کنیم، به راحتی می توانیم کیسه های زباله ای را که برای ریختن زباله در سطل های زباله خود استفاده می کنیم، فراموش کنیم.

بیشتر خانه‌ها از کیسه زباله بنددار بادوک همه جا برای ذخیره کردن همه پسماندها قبل از جمع‌آوری و دور از ذهن و دور از ذهن استفاده می‌کنند.

و در حالی که جایگزین‌های قابل استفاده مجدد برای سایر کیسه زباله بنددار بادوک یکبار مصرف پیدا شده‌اند، کیسه زباله یکی از آن مواردی است که ما همچنان به آن ادامه می‌دهیم. آیا کیسه های زباله قابل بازیافت هستند؟

بله کیسه های زباله قابل بازیافت هستند، اما نحوه استفاده دفع آنها ممکن است بازیافت آنها را دشوار کند. پس چگونه کیسه های زباله را دور بریزیم؟ و چگونه کیسه های زباله را بازیافت کنیم؟ هدف این مقاله حل معمای بازیافت کیسه های زباله است.

کیسه زباله

قبل از پرداختن به قابلیت بازیافت کیسه های زباله، بیایید انواع کیسه های زباله را بررسی کنیم. سه نوع اصلی کیسه زباله وجود دارد: بازیافت، زباله و کمپوست.

ما از کیسه های بازیافت برای بسته بندی زباله های پلاستیکی قابل بازیافت استفاده می کنیم و در بسیاری از جاها این کیسه ها آبی هستند تا آنها را از کیسه های زباله سیاه متمایز کند.

کیسه زباله قابل کمپوست با زباله های قابل کمپوست مانند ضایعات مواد غذایی، ضایعات مواد غذایی، کاغذ و سایر مواد آلی استفاده می شود.

برای اینکه این کیسه های زباله قابل کمپوست شوند، تولیدکنندگان از جایگزین هایی برای پلاستیک های مشتق شده از روغن، مانند نشاسته گیاهی تبدیل شده به پلاستیک های زیستی استفاده می کنند. می توانید آنها را با زباله های کمپوست خود دور بیندازید و میکروارگانیسم ها آنها را در توده کمپوست تجزیه می کنند.

ما با کیسه های پلاستیکی که برای نگهداری زباله در سطل زباله استفاده می کنیم آشنا هستیم. ما معمولاً از رنگ سیاه استفاده می کنیم زیرا محتوای کیسه زباله را در معرض نور قرار نمی دهد که می تواند باعث تخریب بیشتر و بوییدن آن شود! با این حال، کیسه های زباله رنگ های مختلفی دارند.