شیر برقی گاز کرج اصفهان تهران

شیر برقی در برابر جریان های مختلف مانند آب، گاز یا هر سیال دیگری استفاده می شود و جریان آنها را با استفاده از جریان الکتریکی وصل و قطع می کند. انواع مختلفی از شیرهای برقی ساخته می شوند و اندازه های مختلفی دارند. همین تنوع زیاد باعث شده تا در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. هدف از ساخت شیر برقی گاز می توان گفت کاهش دخالت انسان در کنترل شرایط بحرانی است و به این ترتیب می توان تا حد زیادی صدمات را کاهش داد.

شیر برقی گاز کرج اصفهان تهران

قیمت شیر برقی گاز

قیمت شیر برقی گاز

قیمت اینترنتی شیر برقی گاز به دلیل تنوع در مدل و کیفیت متفاوت بوده و سازندگان با توجه به رقابت در بازار سعی در بروز رسانی برند خود دارند. شیرهای برقی سوزنی از دسته شیرهای توپی هستند. این محصول به دلیل داشتن لوله ظریف و باریک می تواند جریان مواد را به طور دقیق کنترل کند. قطر این شیر حدود 2 اینچ است.

این شیرها معمولا در کاربراتورها استفاده می شوند که نیاز به تغییر فشار به آرامی و با تاخیر دارند. شیربرقی کروی مانند نامش ظاهری کروی دارد. ساختار این شیر به گونه ای است که با تغییر جهت 180 درجه مایع را خارج می کند. افت فشار در این شیر زیاد و میزان سایش آن کم است.

در این شیر به دلیل تغییر ناگهانی مسیر مایع، عملیات باز و بسته شدن سریعتر انجام می شود. تعمیر آنها راحت تر از انواع کشویی است و معمولاً از نیکل یا فولاد ضد زنگ ساخته می شوند. شیر برقی سماوری برای دبی های کم و سه راه استفاده می شود. این شیر نسبتاً ارزان است و دسته آن باید نود درجه چرخانده شود تا مایع وصل و جدا شود.

شیر برقی گاز اصفهان

شیر برقی گاز اصفهان

یکی از انواع پرکاربرد آنها شیر کشویی است که دارای دیسکی با حرکت خطی قابل تنظیم نبوده و قابلیت تنظیم شیر جریان را ندارد و برای رساندن افت فشار به کمترین حد استفاده می شود. این شیرها معمولاً به مکانیزم شناور الکتریکی متصل می شوند که قدرت بالایی دارد. انواع شیر برقی بیشتر در صنایع زیر استفاده می شود: صنعت داروسازی صنعت خودروسازی صنایع غذایی صنایع شیمیایی این شیرها تجهیزات پنوماتیکی ضروری برای کنترل جهت هوای فشرده در بسیاری از دستگاه ها هستند.

انواع این شیر عبارتند از: 2/2، 3/2، 5/2 و 5/3 که رایج ترین آنها شیر 5/2 است که معمولا برای قطع و اتصال جریان هوا به جک استفاده می شود. یا سیلندر خواهد بود خریداران برای اطلاع از قیمت شیرآلات صنعتی برقی در بازار اصفهان می توانند به وب سایت شرکت های تولیدی و یا فروشندگان آنلاین فعال در این زمینه مراجعه کرده و نسبت به کسب اطلاعات از محصولات مورد نظر خود اقدام کنند.

شیر برقی گاز کوچک

شیر برقی گاز کوچک

طراحی و انتخاب مصالح ساختمانی توسط شرکت های تولید کننده شیرآلات صنعتی باید به گونه ای انجام شود که واکنش های ناشی از تغییرات فشار و دما در سیستم های لوله کشی باعث تاب برداشتن شیر و تغییرات ناخواسته دیگر نشود. صنایع نفت و گاز در ایران با شرکت های تولید کننده این محصولات ارتباط قوی دارد و تامین کنندگان این کارخانه ها باید به طور خاص قطعاتی را تولید کنند که در شرایط دمای پایین مقاوم باشند. شیرهای نفت و گاز برقی کوچک و بزرگ برای محافظت از تجهیزات در حین کنترل جریان محصول مورد استفاده قرار می گیرند و یکی از مهمترین ملزومات کنترل جریان سیال در این صنایع محسوب می شوند.

بهترین گزینه برای خرید شیرآلات برقی درجه یک مراجعه به نمایندگی های فروش کارخانجات تولیدی است که یکی از روش های مطمئن برای خریداران محسوب می شود و با ارائه ارزان ترین قیمت ها نیاز مصرف کنندگان را برطرف می کنند. خرید عمده این محصولات به صورت مستقیم از کارخانه های تولیدی و نمایندگی های آنها برای مشتریان مناسب و مقرون به صرفه بوده و باعث حذف دلالان و سودجویان در بازار و کاهش قیمت یراق آلات و شیرآلات صنعتی می شود. شیرهای برقی یکی از انواع شیرهای صنعتی هستند که به دلیل دقت بالا و کنترل از راه دور در بسیاری از صنایع برای کنترل جریان سیال مورد استفاده قرار می گیرند.

امروزه شیرهای ساده را نمی توان در صنعت و در بخش هایی مانند تاسیسات استفاده کرد، به همین دلیل استفاده از شیرآلات برقی و در نتیجه قیمت آن برای تمامی کارفرمایان صنایع مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کارفرمایان می توانند انواع شیر برقی ارزان قیمت را در سایزهای مختلف از مراکز عرضه که این محصول را مستقیماً به مصرف کنندگان عرضه می کنند، خریداری کنند. شیرهای برقی می توانند به راحتی آب، گاز، روغن، روغن یا هر سیال غیر چسبناک و شفاف را کنترل کنند.

قطعات استفاده شده برای این دستگاه دارای انواع و متریال خاصی می باشد. جنس بدنه شیر برقی از برنج، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم و پلاستیک است. این مواد به راحتی با سیالات سازگار هستند. همچنین این محصول باید عایق مناسبی داشته باشد. بهتر است بدانید شیرهای برقی انواع مختلفی دارند اما همه آنها دارای قطعات و اجزای مشترک مانند گیره نگهدارنده، فنر لوله ای شیر برقی، لوله هسته و لوله پیستون باشند.

شیر برقی گاز تدریجی

شیر برقی گاز تدریجی

در سال های اخیر صادرات شیرهای برقی در مدل های مختلف پنوماتیک و هیدرولیک به کشورهای دیگر رونق گرفته است. شرکت های تولیدی ایرانی توانسته اند انواع این شیر را با بهترین قطعات تهیه کرده و با بسته بندی عالی به کشورهای حاشیه خلیج فارس و همسایه ارسال کنند. بهتر است بدانید که شیرهای برقی بر اساس عملکردشان به دو دسته زیر دسته بندی می شوند:

  • مستقیم: در این روش سیم پیچ مغناطیسی دریچه را باز کرده و شفت سوپاپ را در یک عمل مستقیم بالا می برد. هنگامی که این شیر باز است، انرژی خود را ذخیره می کند. همچنین این شیر برای باز شدن نیاز به انرژی کامل دارد.
  • غیرمستقیم: در این روش پیستون با ایجاد فشار در شیر برقی عملکرد غیر مستقیم، شیر برقی را باز و بسته می کند. این شیر برای کارکردن به انرژی الکتریکی کمتری نیاز دارد اما وقتی باز است تمام انرژی خود را مصرف می کند.

این شیرها با استفاده از نیروی مغناطیسی و الکتریسیته کار می کنند. برخلاف شیرهای دستی، نیروی الکتریکی باعث ایجاد جریان خطی در این شیرها می شود. این محصول در ماشین آلات صنعتی و اتوماتیک کاربرد دارد و عملکرد آنها بسیار حائز اهمیت است. این شیرآلات برای کاربردهای مختلف با طرح های خاص تولید می شوند. یکی از محصولات شناخته شده در این زمینه محصولات بادی است. سایت آنلاین شیر برقی به معرفی و فروش انواع شیرهای این دسته می پردازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.