کارتن چاپ دار خانه بسیاری از کودکان کار در نپال است

نوع کارتن چاپ دار انتخاب شده باید نیازهای اساسی ایجاد شده را برآورده کند، مانند: چسبندگی مناسب جوهرها، سطح مناسب برای چاپ با کیفیت، پذیرش مناسب چسب ها، سهولت در مونتاژ بدون ایجاد ترک، چروک یا پارگی هنگام تا شدن.

کارتن چاپ دار راه راه از نظر ساختاری با استفاده از دو عنصر اصلی تشکیل می شود: “لاینر” یا پوشش، و ورق “متوسط” یا فلوت که قسمتی است که راه راه است.

آستر یا روکش از کاغذ کرافت یا نیمه کرافت ساخته شده و نمایه ای مسطح را تشکیل می دهد که کل سطح ورق کارتن چاپ دار راه راه را می پوشاند. کاغذ راه راه (یا متوسط) به این پروفیل صاف وصل شده است. انواع مختلف مقوای راه راه دارای ترکیبات متنوعی از آستر و متوسط هستند.

کارتن

رسانه نوعی کاغذ است که معمولاً با استفاده از باگاس یا نی تولید می شود. قوام آن بیشتر از آستر اسفنجی است و ساختار “فلوت دار” مواج دارد. هنگامی که به آستر متصل می شود، ساختاری پیوسته از قوس ها را تشکیل می دهد که مقاومت بیشتری را ایجاد می کند، زیرا وزن ثابت در بین قوس های زیادی از مقوای موجدار توزیع می شود.

طراحی ساختاری یک کارتن چاپ دار تعیین می کند که چقدر برای رقابت در بازار و رساندن محصول کاملاً دست نخورده به دست مصرف کننده مؤثر خواهد بود.

در این مرحله، سازنده باید بداند که محصول چقدر شکننده است، نوع حمل و نقل آن، روش حمل و نگهداری آن و همچنین شرایط آب و هوایی که می تواند به محصول کمک کند یا به آن آسیب برساند. همه مدل ها باید تحت آزمایش هندلینگ و استحکام قرار گیرند.

هنگامی که طراحی ساختاری کارتن چاپ دار مشخص شد، جنبه های مربوط به فروش را می توان در نظر گرفت که بر نوع مقوای استفاده شده و کارهای نهایی تأثیر می گذارد. در عین حال، ملاحظات ساختاری اصلی و هزینه ها و زمان تولید را نمی توان کنار گذاشت.

هر محصولی که باید با هر نوع مقوای راه راه بسته بندی یا بسته بندی شود باید به گونه ای بسته بندی شود که حفاظت، حمل و نقل و نگهداری آن را به روشی ایمن و ساده تضمین کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.