استفاده از چمن مصنوعی ترکیه ای در کودکستان موجب مسمومیت های پوستی در کودکان شد

چمن مصنوعی ترکیه ای یک موضوع بحث برانگیز است. از یک طرف، نسبت به یک چمن سنتی دوستدار محیط زیست است، زیرا برای زیبا به نظر رسیدن نیازی به آب، کود یا چمن زنی ندارد.

مزیت دیگر: بسیاری از تولیدکنندگان از بطری ها و لاستیک های پلاستیکی بازیافتی برای تولید چمن مصنوعی استفاده می کنند. و با انواع طول ها، بافت ها و رنگ ها برای انتخاب، چمن تقلبی از نظر ظاهر و احساس به چیز واقعی نزدیک تر می شود.

همانطور که گفته شد، چمن مصنوعی ترکیه ای بدون معایب زیست محیطی نیست. در حالی که آبیاری را کاهش می دهد، باغ شما را از پلاستیک می پوشاند و برای رسیدن به حیاط شما نیاز به فرآیند تولید آلودگی دارد.

چمن مصنوعی

گرما را جذب می کند، که می تواند باعث خروج گاز شود و لمس آن را ناراحت کند. به این دلایل، بهتر است چمن مصنوعی را در آب و هوای گرم که در معرض آفتاب مستقیم یا نزدیک به دیوارهایی که گرما را منعکس می‌کنند، در نظر نگیرید.

در حالی که ما نصب چمن مصنوعی ترکیه ای را برای جایگزینی چمن‌های بزرگ توصیه نمی‌کنیم، استفاده از آن در برنامه‌های کوچک‌تر شایستگی دارد. با توجه به دوام آن، چمن مصنوعی می تواند یک حل کننده واقعی مشکل در مناطق پرتردد باغ، مانند بین سنگفرش های پیاده رو یا روی نوارهای راهرو باشد. علاوه بر این، می‌توان از آن برای آوردن فضای سبز به باغ‌های بالکن و حیاط‌های داخلی استفاده کرد که در آن‌ها آبیاری و نگهداری چمن واقعی دشوار است.

گیاهان گلدانی سرسبز و توهم چمن می توانند یک تراس شهری را به یک باغ تبدیل کنند. چمن مصنوعی می تواند یک راه حل عالی برای بالکن ها و باغ های پشت بام باشد که در آن رشد و نگهداری یک پوشش زنده غیرعملی است. در اینجا، یک فرش چمن مصنوعی که در زیر میز قرار دارد، برای پاهای برهنه نرم و جذاب به نظر می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.