اسکاچ سبزی که دیگر نیازی به مایع برای تمیز کردن ظروف ندارد

آیا گلدان یا بطری های باریکی دارید که به سختی تمیز می شوند؟ از یک نوار لاستیکی استفاده کنید تا یک اسکاچ سبز را روی انتهای یک چاپستیک محکم کنید تا راحت تر به ته ظرف های باریک برسید. اسکاچ سبز را مرطوب کنید تا ظرف را بشویید، سپس از یک اسفنج خشک برای خشک کردن آن استفاده کنید.

حتی چند دقیقه زانو زدن برای شستشوی زمین، علف های هرز چمن یا باغچه یا تعمیرات خانگی می تواند برای زانوهای شما سخت باشد. هنگامی که می دانید برای انجام کاری باید زانو بزنید، چند اسفنج آشپزخانه را بردارید تا زیر زانوهای خود قرار دهید تا کمی راحت تر شود.

دقیقاً مانند زانو زدن برای زانوهای شما سخت است، استفاده از بیل، چنگک یا جارو واقعاً می تواند یک عدد را روی کف دستان شما انجام دهد. اما می توانید هنگام بیل زدن یا چنگ زدن از دستان خود فقط با پیچاندن یک یا دو اسفنج دور دسته و محکم کردن آنها در جای خود با نوارهای لاستیکی محافظت کنید.

اسکاچ

تکه های کوچک اسکاچ سبز را به پایین وسایل دکوری روی میز و پایه های مبلمان خود بچسبانید. تکه‌های اسفنجی کف هر چیزی را که روی آن قرار می‌دهید صاف می‌کند و از خراشیدگی کف یا مبلمان شما هنگام جابجایی آن‌ها جلوگیری می‌کند.

قبل از کاشت گل یا سایر گیاهان در گلدان، یک تکه (یا تکه‌های) اسکاچ سبز را ببرید تا به خوبی در ته گلدان قرار گیرد. پس از کاشت و آبیاری آن، اسفنج از آب اشباع می شود و به مرطوب نگه داشتن ریشه های گیاه شما کمک می کند.

آیا پدیکور در خانه انجام می دهید؟ یک اسکاچ سبز را به قطعات کوچک برش دهید و از آنها برای جدا کردن انگشتان پا در حین استفاده از لاک ناخن استفاده کنید.

هنگامی که نیاز دارید یک دسته بزرگ از نامه ها یا کارت ها را به یکباره بفرستید، لازم نیست برای مرطوب کردن چسب، سختی لیسیدن هر پاکت را پشت سر بگذارید. زبان خود را با استفاده از یک اسفنج مرطوب نگه دارید تا مهر و موم پاکت را مرطوب کنید.