ایجاد یک بطری یا شیشه سنگین‌تر با دیواره‌های ضخیم‌

فشار داخلی بطری پلاستیکی 500 سی سی یا شیشه کاهش می یابد که در نتیجه فشار خارجی نیرویی وارد می کند که باعث فروپاشی جزئی دیواره ظرف به سمت داخل می شود.

ظاهر مخدوش بسته محصول می تواند این تصور را ایجاد کند که محصول معیوب است، می تواند مصرف کنندگان را منصرف کند و در نهایت به برند آسیب برساند.

بیماری و دربندی محصولاتی مانند سس ها در دمای بالا (مانند هنگام پر کردن گرم برخی از محصولات) باعث انبساط هوای داخل ظرف می شود. سرد شدن بعدی هوا تا دمای محیط در محیط پک مهر و موم شده باعث انقباض هوا و کاهش فشار داخلی بطری پلاستیکی آب معدنی می شود و باعث فرو رفتن دیواره های پک به داخل می شود.

اجازه دهید تا محصول تا دمای محیط خنک شود قبل از اعمال درب.
استفاده از یک بطری پلاستیکی 1 لیتری یا شیشه مخصوص طراحی شده با پانل های تورفتگی ساختاری یا نوارهایی که فرورفتگی دیواره ظرف را محدود می کند.
ایجاد یک بطری یا شیشه سنگین‌تر با دیواره‌های ضخیم‌تر و محکم‌تر که در برابر غرق شدن مقاوم‌تر هستند. با این حال، دیواره‌های بیش از حد ضخیم می‌توانند توانایی فشار دادن ظرف را برای پخش محصولاتی مانند سس و سس کچاپ کاهش دهند.

افزایش محتوای پر از ظرف برای محدود کردن فضای هوایی بالای محصول. این بدان معناست که هنگام کاهش دما هوای کمتری برای انقباض وجود دارد و بنابراین کاهش فشار در داخل ظرف به حداقل می رسد.
تغییر شکل بطری پلاستیکی فانتزی بیضی شکل با سطوح مسطح بزرگ اغلب نسبت به بطری‌های استوانه‌ای می‌توانند پوشش‌دهی را بهتر تحمل کنند.

ظاهر بصری پانل ها نیز در سطوح صاف در مقایسه با سطوح استوانه ای کمتر مشهود است.

  • منابع:
    1. THE PANELLING OF PLASTIC BOTTLES AND JARS
  • تبلیغات:
    1. بهترین کفش از نظر دانشگاه سیدنی برای کودکان
    2. گلی که هر برگ از یک رنگ می باشد !
    3. خودکشی دختر جوان که باعث میلیاردر شدنش شد
    4. رعایت کردن نکاتی برای خرید کفش کودکان