باکتری های تمیز یخچال دوقلو اسنوا 40 فوت شما می توانند زنده بمانند

باکتری های تمیز یخچال دوقلو اسنوا 40 فوت شما می توانند زنده بمانند و برخی حتی در محیط های خنک و مرطوب مانند یخچال رشد می کنند.

لیستریا می تواند در دمای کمتر از 40 درجه فارنهایت رشد کند. برای کاهش خطر آلودگی متقاطع، فوراً هر گونه نشت را تمیز کنید، به طور منظم یخچال خود را با آب داغ و صابون تمیز کنید و میوه ها و سبزیجات تازه را جدا از گوشت خام، مرغ، غذاهای دریایی نگه دارید.

و تخم مرغ و فکر نکنید گوشواره طلا می توانید از تمیز کردن سطل محصولات صرف نظر کنید زیرا فقط میوه و سبزیجات را در آنجا نگه می دارید.

یک مطالعه اخیر بین المللی NSF نشان داد که محفظه تولید یخچال “میکروب ترین” منطقه در آشپزخانه مصرف کنندگان است.

پس از شستن سطل ها با آب داغ و صابون مایع، آنها را کاملاً بشویید و صندل مجلسی زنانه با یک حوله پارچه ای تمیز خشک کنید یا اجازه دهید بیرون یخچال با هوا خشک شوند. (برای ثبت نام برای اشتراک رایگان Food Safety News، اینجا را کلیک کنید.)

کریستین برون، مدیر بازنشسته مرکز تحقیقات مصرف کننده در دانشگاه کالیفرنیا، در مطالعات خود، حدود 13 درصد از یخچال های مصرف کنندگان را با دمای بالای 45 درجه فارنهایت دیده است.

همچنین به همین دلیل است که می توانید قیمت عروسک روسی مواد فاسدشدنی را فقط برای چند روز در یخچال نگهداری کنید.

برچسب ها: CDC، کریستین برون، FDA، ایمنی مواد غذایی، آموزش ایمنی مواد غذایی، مشارکت برای آموزش ایمنی مواد غذایی، یخچال، دماسنج، USDA

  • منابع
    1. How to Keep Your Refrigerator Safe for Food
  • تبلیغات: 
      1. اقدام عجیب ثروتمندان بزرگ به وسیله چکش
      2. ترفندهایی برای کسب درآمد که تا به حال به آن فکر نکرده اید
      3. پرورش کنجد بر روی مریخ برای اولین بار توسط اروپاییان
      4. تورهایی که به شما ثروت آفرینی را آموزش می دهد