با خرید خلال سیب زمینی خانگی بدن خود را در برابر کرونا مقاوم نمایید

برای تهیه یک خلال سیب زمینی خانگی ابتدا آنها را به قطعات مناسب برش می زنیم سپس ادویه را به آن اضافه می کنیم و سرخ کن هوا را تا 390 درجه فارنهایت 198 درجه سانتیگراد درجه فارنهایت از قبل گرم کنید. سبد سرخ کن هوا را با اسپری آشپزی اسپری کنید. گوه ها را اضافه کنید.

برای خلال سیب زمینی خانگی با اندازه معمولی به مدت 15 دقیقه در هوا سرخ کنید و زمان بندی را برای برش های نازک تر یا ضخیم تر تنظیم کنید. برای تردهای اضافی، حرارت را تا 400 درجه فارنهایت / 205 درجه سانتیگراد برای 2 تا 3 دقیقه در پایان زمان پخت افزایش دهید.

برای درست کردن می توانید 1 یا 2 روز قبل از تهیه این دستور، سیب زمینی ها را قاچ کنید. آنها را در ظرف در بسته با آب سرد در یخچال نگهداری کنید. اجازه دهید کاملا خشک شوند و سپس دستورالعمل های دستور غذا را دنبال کنید. نگهداری باقیمانده غذا در ظرف دربسته قرار دهید و تا 3 روز در یخچال نگهداری کنید.

خلال سیب زمینی

اجازه دهید خنک شوند، سپس آنها را در یک لایه روی سینی ورق فریز کنید. پس از یخ زدن، آنها را به یک کیسه فریزر یا ظرف دربسته در فریزر تا سه ماه منتقل کنید. یک شب در یخچال ذوب کنید.

برای گرم کردن مجدددر فر با دمای 400 درجه فارنهایت 205 درجه سانتیگراد به مدت 10 دقیقه یا تا زمانی که گرم شود بپزید. حتما سیب زمینی ها را خوب بشویید، زیرا سیب زمینی ها قبل از انبار شدن در خواربار فروشی تمیز نمی شوند.

برای پفکی بیشتر، ابتدا سیب زمینی ها را به مدت 3 تا 5 دقیقه آب پز کنید، سپس وقتی آب آن ها را آبکشی کردید، آن ها را کمی خشن کنید. قبل از اضافه کردن به تابه مطمئن شوید که کاملا خشک شوند. برای جزئیات بیشتر، پست من برای سیب زمینی سرخ شده ترد را ببینید.
گوه های خود را به قطعات هم اندازه برش دهید،بنابراین آنها به طور مساوی پخت می شوند. اگر از روغن استفاده می کنید، ادویه ها را قبل از پوشاندن خلال سیب زمینی خانگی با روغن مخلوط کنید. این کار به پخش یکنواخت ادویه ها روی غذای شما کمک می کند.