با گذاشتن غوره محلی داخل گوش هایتان آنها را پاکسازی کنید

غوره محلی فواید سلامتی دارد، در درجه اول به دلیل محتوای بالای مواد مغذی و آنتی اکسیدانی که دارد. آنها ممکن است برای چشم، قلب، استخوان ها و موارد دیگر مفید باشند.

مردم هزاران سال است که غوره محلی کشت کرده‌اند، از جمله چندین تمدن باستانی که به دلیل استفاده از آن در شراب‌سازی مورد احترام بوده‌اند. غوره محلی همچنین یک میان وعده سریع و خوشمزه است که می توانید در خانه یا در حال حرکت از آن لذت ببرید.

شما می توانید آنها را در رنگ های مختلف از جمله سبز، قرمز، سیاه، زرد و صورتی پیدا کنید. آنها به اشکال مختلف نیز وجود دارند، از کشمش گرفته تا ژله و آب میوه. انواع دانه دار و بدون دانه نیز وجود دارد.

غوره

غوره محلی فواید زیادی برای سلامتی دارد که در درجه اول به دلیل محتوای بالای مواد مغذی و آنتی اکسیدانی آن است. غوره محلی دارای چندین ماده مغذی مهم است.

همانطور که می بینید، غوره محلی یک منبع غنی از مس و ویتامین K است. مس یک ماده معدنی ضروری در تولید انرژی است، در حالی که ویتامین K برای لخته شدن خون و استخوان های سالم حیاتی است.

غوره محلی همچنین مقادیر خوبی از ویتامین های گروه B مانند تیامین، ریبوفلاوین و B6 را فراهم می کند. هم تیامین و هم ریبوفلاوین برای رشد و نمو مورد نیاز هستند، در حالی که B6 عمدتاً برای متابولیسم پروتئین مورد نیاز است.

غوره محلی ممکن است از طرق مختلف سلامت قلب را تقویت کند. ممکن است به کاهش فشار خون کمک کند یک فنجان (151 گرم) غوره محلی حاوی 6 درصد DV برای پتاسیم است. این ماده معدنی برای حفظ سطح فشار خون سالم ضروری است.

شواهد نشان می دهد که پتاسیم در درجه اول با کمک به گشاد شدن شریان ها و رگ ها به کاهش فشار خون کمک می کند. همچنین ممکن است به دفع سدیم کمک کند و از تنگ شدن شریان‌ها و سیاهرگ‌ها که در غیر این صورت فشار خون را افزایش می‌دهد، جلوگیری کند.

با این حال، بررسی 32 مطالعه نشان داد که مصرف پتاسیم بسیار کم و بیش از حد ممکن است منجر به فشار خون بالا شود. محققان توصیه کردند که به توصیه فعلی مصرف روزانه 4.7 گرم پایبند باشید.