تولید ست حوله داملایی که به معلولین حرکتی کمک می کند که راه روند

ابعاد محصول یکی از نکات اصلی در انتخاب ست حوله داملا است که در انتخاب خود باید به آن توجه کنید. باید ابعاد کافی داشته باشد تا بدن شما راحت خشک شود، در صورت تمایل آن را به دور خود بپیچد، اینطور بنشینید یا روی تخت آفتاب قرار دهید.

80 در 160 سانتی متر یکی از ابعاد ترجیحی استاندارد است. اینها اندازه هایی هستند که ویژگی های کافی برای تمام اهداف استفاده از حوله را نشان می دهند. اینها سایزهای ست حوله داملا هستند که برای کسانی که به دنبال اندازه های کوچکتر 70 در 140 سانتی متر هستند ترجیح می دهند.

ست حوله داملا میکروفایبر به چه معناست؟ گزینه های زیادی با ساختارهای پارچه ای مختلف را می توان در کنار استخر و کنار دریا استفاده کرد. حوله های ساحلی میکروفایبر یکی از این گزینه ها هستند. مزایای پارچه میکروفیبر از بافت ظریف آن ناشی می شود.

حوله

میکروفایبر، یک پارچه بادوام، دارای خواص تمیز کردن آسان است. بنابراین، می توانید پس از استفاده با شستن حوله های ساحلی که با استانداردهای بهداشتی مطابقت دارند، برسید.

از مزایای حوله میکروفایبر می توان به داشتن ساختار نازک و خواص سبک وزن اشاره کرد. این جزئیات امکان قرار دادن آن را در کیف بدون اشغال فضای زیادی در مسیر ساحل فراهم می کند. به لطف بافت پارچه ای ظریف خود، ویژگی خشک شدن سریع را ارائه می دهد. ویژگی خشک شدن سریع ست حوله داملا میکروفایبر حتی اگر هوای مرطوب در محیط شما وجود داشت.

ست حوله داملا میکروفیبر جاذب و بادوام که به راحتی در کیف ساحل قرار می گیرند، از سلامت پوست حمایت می کنند، گزینه های ایده آلی برای استفاده در ساحل هستند. این یک ساختار پارچه ای است که می تواند با آسودگی خاطر ترجیح داده شود، به خصوص توسط افراد با پوست حساس.

موی حوله میکروفایبر چه کاری انجام می دهد؟ توصیه می شود بدن و موهای خود را با استفاده از حوله های مختلف خشک کنید. این جداسازی فرم دادن به موهای شما را آسان تر می کند و به حفظ استانداردهای بهداشتی کمک می کند.