تولید کاشی بین کابینتی تبریزی که با استفاده از آن می توان دمای محیط خانه را کنترل نمود

شما کابینت، میز کار و کفپوش را انتخاب کرده اید، اما یک عنصر حیاتی دیگر وجود دارد که می تواند طرح رویایی آشپزخانه شما را بسازد یا آن را خراب کند. کاشی‌های دیواری که در قالب‌های رنگی و طرح‌های مختلف موجود هستند، از سخت‌ترین اتاق خانه شما محافظت می‌کنند و شخصی‌سازی می‌کنند.

از سبک های پیچیده گرفته تا موزاییک ها، شش ضلعی ها و طرح های جسورانه و هندسی، این سرامیک های شیک مطمئناً الهام بخش خواهند بود، به علاوه اگر خودتان بخواهید آنها را بچینید، ضرری به شما وارد نخواهد کرد.

یک آشپزخانه کوچک را با الگوی دایره ای روشن کنید. این کاشی بین کابینتی تبریز به سبک کاستیک از جنوب اسپانیا الهام می‌گیرند و نقوش کوچک‌شده فضای زیادی خالی می‌گذارد تا احساس شلوغی نداشته باشند. این الگو یک جلوه بصری قابل توجه ایجاد می کند که آشپزخانه را در یک فضای باز قرار می دهد.

کاشی

با کاشی بین کابینتی تبریز آجرکاری نمایان، آشپزخانه خود را به سبک روستایی یا صنعتی تغییر دهید. همه ما به اندازه کافی خوش شانس نیستیم که دیوارهای آجری اصلی داشته باشیم، اما با کاشی های ساخته شده ویژه که برای ایجاد رنگ، بافت و ظاهر یک دیوار آجری واقعی طراحی شده اند.

به راحتی می توان به ظاهر آن دست یافت. Cassie Pryce، طراح و نویسنده داخلی، شخصیت باشکوهی را به آشپزخانه جدید خود با دیوارهای برجسته کاشی‌کاری آجری تزریق کرد. برای سهولت در تمیز کردن کاشی های خود، یک درزگیر مات بزنید.

دیوارهای آشپزخانه خود را با الماس های درخشانی که برجسته و جلب توجه می کنند درخشان کنید. شکل لوزی لبه‌ای و رنگ‌های صورتی براق ظاهری جواهری را ارائه می‌دهد. برای یک روکش فوق‌العاده، با میز کار مرمر کم رنگ کارارا و اتصالات برنجی جفت کنید.

با کاشی بین کابینتی تبریز با جلوه مسی به دیوارهای آشپزخانه خود درخشندگی فلزی بدهید. ما عاشق این ترکیب غیرمعمول مس و یشم هستیم که با میز کار مشکی براق جبران می شود. نورپردازی هوشمندانه، درخششی مجلل برای پایانی با فاکتور شگفت انگیز ایجاد می کند.