حوله لباسی بزرگسال موجب ایجاد تاول های چرکی بر روی پوست می شود

باید گفت بهتر است از خرید حوله لباسی بزرگسال که سایز بزرگی دارند خودداری کنید زیرا می توانند فضای زیادی را در حمام اشغال کنند و به سختی خشک شوند. هنگام اندازه‌گیری قد، میله حوله حمام را در نظر بگیرید این کار باعث می‌شود حوله‌ها به راحتی به تمام قسمت‌های وان برسند.

یک حوله حمام به اندازه دو اینچ بزرگتر از اندازه خود انتخاب کنید این امر فضای زیادی برای جذب (و چروک شدن کمتر) تضمین می کند. از یک متر برای اندازه گیری پهنای خود استفاده کنید در پهن ترین قسمت شانه های خود (برای جلوگیری از انباشته شدن انتهای مزاحم).

ابتدا مطمئن شوید که حوله مناسبی را برای عملکردی که از آن استفاده می کنید انتخاب کرده اید. برای مثال، اگر قصد دارید از حوله خود به عنوان جایگزین ورقه خشک کن استفاده کنید، یکی را انتخاب کنید که جاذب و سبک باشد.

حوله

ثانیا، حوله ها را همیشه به درستی نگهداری کنید – آنها را از نور مستقیم خورشید و سطوح رطوبت دور نگه دارید تا دوام بیشتری داشته باشند. و در نهایت، ترکیب پارچه و ضخامت حوله انتخابی خود را قبل از خرید بررسی کنید تا از دوام آن اطمینان حاصل کنید.

هنگام انتخاب حوله، لازم نیست اصول اولیه را رعایت کنید. بسیاری از حوله های موجود در بازار طرح های هیجان انگیز و چشم نوازی دارند. انتخاب حوله ای همرنگ با دکوراسیون حمام به احیای ظاهر و احساس آن کمک می کند.

استفاده از رنگ های خنثی مانند سفید یا سفید، جذابیتی جهانی ایجاد می کند که در هر فضایی عالی به نظر می رسد. کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که از حوله های دارای طرح یا طرح دوری کنید این طرح ها می توانند با دکوراسیون حمام شما در تضاد باشند و تمیزی و مدرنیته فضای شما را از بین ببرند.

وقتی صحبت از حوله جاذب می شود، استفاده از مواد نرم و جاذب که به مرور زمان آسیب نبینند، مهم است. انتخاب حوله ای ساخته شده از مواد باکیفیت نیز ضروری است، زیرا دوام و قابلیت جذب عوامل کلیدی در انتخاب بهترین حوله برای نیازهای شما هستند.