درب چوبی قدیمی ای که مثل آینه میتوانیم خودمان را در چوب آن ببینیم

بگذارید پالت چوبی دست دوم کاملا خشک شود. هنگام تمیز کردن درهای چوبی خود با آب یا سایر پاک کننده های مایع، مطمئن شوید که چوب را کاملا خشک کنید.

هر گونه رطوبت اضافی را با یک حوله تمیز پاک کنید. همچنین می‌توانید یک فن جعبه‌ای را به سمت در چوبی بگیرید تا سریع‌تر خشک شود.

اگر چوب به درستی مهر و موم نشده باشد، رطوبت می تواند به مرور زمان باعث تاب برداشتن یا لکه شدن قیمت چوب کیلویی شود.

به طور دوره ای درب را دوباره لکه دار کنید. برای چوب شما مهم است که یک مهر و موم محافظ روی آن داشته باشد تا در برابر عناصر در امان بماند و به تمیز نگه داشتن آن پس از استفاده طولانی مدت کمک کند.

قبل از اعمال هرگونه لکه یا رنگ نهایی درب چوبی قدیمی را کاملاً پاک کنید. لکه ای را انتخاب کنید که به طور خاص برای چوب داخلی ساخته شده باشد (مگر اینکه در چوب بیرونی باشد) و رنگی را انتخاب کنید که مناسب دکوراسیون شما باشد.

ممکن است لازم باشد به خاطر قیمت درب چوبی ارزان درب  را سمباده بزنید یا هر لاک موجود را که در حال خرد شدن یا پوسته پوسته شدن است، بتراشید (و سپس سمباده بزنید).

قبل از اینکه دوباره مانند معمول شروع به استفاده از آن کنید، لکه یا لاک را بمالید و بگذارید کاملا خشک شود.

اگر یک پنجره شیشه ای روی در شما وجود دارد، قبل از شروع رنگ آمیزی مطمئن شوید که آن را با نوار نقاش جدا کرده اید. در غیر این صورت، ممکن است شیشه را کثیف کنید یا به طور تصادفی آن را رنگ کنید.

  • منابع:
    1. How to Clean Wood Doors
  • تبلیغات:
    1. با خوردن ماهی قزل آلا درد ها را درمان کنید!
    2. قیمت چکش در بازار ابزار صعودی شد
    3. تولید دینامیت با استفاده از الکترود
    4. خوردن بذر گشنیز کار دیالیز را می کند