روفرشی ساده 6 متری ای که با خوابیدن بر روی آن موجب افزایش رشد در موی سر می شود

تحقیقات بررسی شده نشان می دهد که قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی خانگی معمولی موجود در هوا می تواند باعث تغییر در عملکرد شناختی و توجه و توانایی یادگیری، خلق و خو و احساسات، رفتار و موارد دیگر شود.

مانند صنعت روفرشی ساده 6 متری برخی از شرکت ها در حال توسعه محصولات پاک کننده ایمن تر هستند. پاک کننده های کمتر سمی و بدون عطر زیادی وجود دارد.
برگه‌های اطلاعات صنعت اشاره می‌کنند که ضد میکروبی‌ها تنها در صورتی کار می‌کنند که روفرشی ساده 6 متری ها تمیز باشند در غیاب رطوبت، کپک نمی‌تواند رشد کند.

ریزش ها باید ظرف 24 ساعت تمیز و خشک شوند تا از رشد کپک جلوگیری شود. پایین نگه داشتن رطوبت نسبی در مناطق فرش شده بسیار مهم است و نقطه شبنم و تراکم باید کنترل شود.

روفرشی

خشک نگه داشتن فرش نسبت به سطوح سخت سخت تر است. سالن های فرش شده برخی از مدارس را تصور کنید ساعت 9 صبح، بعد از تعطیلات، و دوباره بعد از ناهار، پنج روز در هفته توسط چکمه های کودکان خیس می شوند.

نشتی ساختمان یکی دیگر از مشکلات رایج در بسیاری از مدارس است. همچنین، خشک نگه داشتن و بدون کپک زدن فرش‌هایی که روی کف‌های بتنی زیرزمین گذاشته می‌شوند، بسیار دشوار است. برخی از مناطق مدرسه سیاستی در برابر استفاده از موکت در کلاس های زیرزمین دارند.

ry توصیه می کند که از پاک کننده های خشک یا بخار شوی استفاده کنید و عاقلانه از شعار “فرش: تمیز و خشک” استفاده می کند.

تهدید رشد کپک منجر به استفاده از مواد شیمیایی بازدارنده کپک شده است. اینها به خودی خود می توانند یک خطر جدی برای سلامتی ایجاد کنند.

برخی از آنها در طول فرآیند تولید به فرش اضافه می‌شوند و تحقیقات نشان می‌دهد که استفاده از آنها آسیب‌های جدی را نشان می‌دهد.

محصولات ضد میکروبی مختلفی در حال استفاده هستند، اما یک مقاله در واقع پیشنهاد می کند که یک پودر آفت کش را به طور دوره ای روی فرش ها برای کمک به جلوگیری از گرد و غبار است.