شوینده صورت نوایج اوریفلیم حاوی ذرات سمی است که توسط پوست جذب می شوند

برای شستشوی موثر پوست های معمولی یا چرب، با شوینده صورت نوایج اوریفلیم ما همراه باشید. این شستشوی موثر پوست را بدون خشک کردن بیش از حد، تمیز می کند. با این مواد طبیعی بسته بندی شده است:

شوینده صورت نوایج اوریفلیم مبتنی بر نارگیل که هم پوست را تمیز می کنند و هم بدون خشک کردن بیش از حد آن را مرطوب می کنند. آلوئه ورا  که پوست را تغذیه، محافظت و مرطوب می کند.

شوینده صورت نوایج اوریفلیم که باکتری ها را می کشد و پوست مشکل دار را تسکین می دهد. شمعدانی یک ضد عفونی کننده قوی که چربی و تجمع منافذ را از بین می برد.

شوینده صورت

این یکی باید عقل سلیم باشد، اما بسیاری از بچه ها فکر می کنند، “خب، اگر صورتم را بشوید، دست های من را هم تمیز می کند. واقعیت این است که اگر صورت خود را با دست های کثیف بشویید، آن خاک را به صورت خود می مالید. بنابراین برای جلوگیری از این اتفاق و هرگونه عواقب ناخواسته دست های خود را سریع بشویید.

شوینده صورت نوایج اوریفلیم را به طور یکنواخت پخش کنید با استفاده از حرکات دایره ای و ملایم، پاک کننده خود را به طور یکنواخت در تمام نواحی صورت خود از جمله بالای پیشانی و زیر چانه خود بمالید. وقت خود را، اینجا. نیازی به عجله نیست.

سپس پوست خود را به آرامی با حرکات نوازش خشک کنید – نه مالش یا کشیدن. این باید یک تجربه ملایم و با طراوت باشد نه یک جلسه شستشوی شدید. به یاد داشته باشید، تا زمانی که همه چیز را کاملاً آبکشی و خشک نکنید، تمیز کردن صورت خود را به درستی انجام نمی دهید.

هنگامی که صورت خود را شستید، اکنون می توانید به مراحل بعدی روتین مراقبت از پوست خود بروید. این ممکن است شامل لایه برداری با اسکراب، استفاده از سرم، استفاده از یک تقویت کننده آنتی اکسیدان، مالیدن مقداری کرم دور چشم، یا مالیدن مرطوب کننده با اطمینان از اینکه در هیچ کثیفی یا باکتری قرار نخواهید داشت، باشد.