شیر برقی پنوماتیک + قیمت خرید فروش

پنوماتیک به معنای نفس و هوا می‌باشد. امروزه در سراسر جهان شیر برقی پنوماتیک بسیار پر‌کاربرد و پر‌استفاده در صنایع مختلف و مصارف خانگی است. این محصول برای قطع و وصل کردن جریان سیال‌ها (گاز، نفت، آب) استفاده می‌شود. شیر برقی پنوماتیک برخلاف محصول دستی آن به نیروی بیرونی (کاربر) احتیاجی ندارد و دارای دقت و سرعت عمل بالا است. این شیرهای برقی به خاطر عملکرد و کارایی بالای خود نسبت به شیرهای دستی از قیمت بالاتری برخوردار هستند و همواره دارای خواهان و متقاضیان بسیاری در سراسر نقاط مختلف کشور می‌باشند. قیمت این محصول به نوع شیر، برند سازنده، تعداد بوبین‌ها، کاربرد و سایر اتصالات آن بستگی دارد. به همین خاطر با قیمت‌های مختلف در بازار به فروش می‌رسند.

امروزه خرید و فروش شیر برقی پنوماتیک به صورت حضوری و غیرحضوری (آنلاین) در سراسر کشور در حال انجام است. شما می‌توانید این شیر‌های برقی بی نظیر را با مدل‌ها و سایز‌های مختلف به صورت عمده و جزء از فروشگاه‌های آنلاین معتبر و قابل اعتماد خریداری نمایید. این سایت اینترنتی موفق، درگاهی مناسب و مطمئن برای دستیابی و خریداری شیر برقی پنوماتیک به حساب می‌آید. شما با مراجعه به این سایت، شیر‌هایی با قیمت منصفانه و مطابق مشخصات فنی مورد نظر خریداران را مشاهده خواهید کرد. کارشناسان فروش این مجموعه می‌توانند شما را از مشخصات فنی محصول مورد نظرتان مطلع کنند، تا بهترین و راحت‌ترین خرید را برای شما به ارمغان آورند.

شیر برقی پنوماتیک + قیمت خرید فروش

شیر برقی پنوماتیک

شیر برقی پنوماتیک شیر برقی پنوماتیک یا واحد کنترل کننده سیستم‌های پنوماتیک برای عبور، جریان و تغییرات سیالات گازی و مایع استفاده می‌شوند. این شیر نیاز به جریان برق دارد و نیروی الکتریسیته را به مکانیکی تبدیل می‌کند، که برای کنترل ورودی و خروجی شیر، مدیریت جریان سیال، تغییر حرکت جریان سیال‌ها و قطع کامل جریان کاربرد دارد. شیر برقی پنوماتیک به عنوان یک کنترل کننده از راه دور عمل می‌کند و دارای طرح‌های گوناگون با عملکرد برقی ۱۲ تا ۲۲۰ ولت است. قطع و وصل جریان سیال و تغییر جهت آن نیاز به کاربر ندارد و به صورت خودکار توسط این شیر انجام می‌شود. از این شیر برقی در صنایع شیمیایی نفت و گاز، راه اندازی خطوط تولید کارخانه‌ها، صنعت داروسازی، صنعت غذایی و صنعت کاشی استفاده می‌شود. این ابزار در این صنایع بسیار کارآمد و پر‌استفاده می‌باشد.

انواع شیر برقی پنوماتیک بر اساس عملکرد به شرح زیر می باشند:

شیر کنترل جهت دار: این شیر در انواع دو طرفه، سه طرفه، چهار طرفه و آفست فنری در بازار موجود می‌باشد، و همان‌گونه که از اسمش پیداست برای جهت جریان سیال استفاده می‌شود.

شیر کنترل فشار: این شیر یکی از پرکاربردترین شیرهای برقی پنوماتیک می‌باشد و برای کنترل فشار مخزن استفاده می‌شود. شیرهای کنترل فشار دارای ایمنی بسیار بالایی هستند و به عنوان کاهش فشار ورودی و یا ثابت‌ کننده فشار سیال استفاده می‌شوند. این شیر در ۳ نوع در بازار موجود است. که به نام شیر تابع فشار، شیر تنظیم کننده فشار و شیر محدود کننده فشار می‌باشند.

شیر کنترل جریان سیال: این شیر با محدود کردن مسیر هوا باعث کاهش جریان هوا در داخل لوله می‌شود و جریان هوا را در لوله کنترل می‌کند.

شیر یکسو کننده: برای برگشت جریان سیال استفاده می‌شود. از انواع شیر یکسو کننده می‌توان از شیر چک ولو یا شیر یک طرفه، شیر شاتل، شیر تخلیه سریع نام برد.

از عوامل موثر برای انتخاب شیر پنوماتیک می‌توان به: دامنه فشار سیال، سایز پورت، تعداد پورت‌ها و پوزیشن‌های شیر، ولتاژ مجاز و مصرفی، فشار عملیاتی، فرمان شیر، سرعت دبی و فشار هوای عبوری اشاره کرد. این شیر به عنوان کنترل محرک‌های پنوماتیکی در سیلندر، توربین‌ها، دیافراگم‌ها، لوله‌ها و غیره استفاده می‌شود.

شیر برقی پنوماتیک کوچک

شیر برقی پنوماتیک کوچک شیر برقی پنوماتیک کوچک یا مینیاتوری دارای نصب آسان و راحت با عملکرد بسیار بالا هستند. این شیرها برای کنترل جهت هوای فشرده مورد استفاده قرار می‌گیرند و دارای بدنه کوچک و وزن سبک می‌باشند، برای همین مورد توجه بسیاری از مشتریان خود در سراسر نقاط مختلف جهان قرار گرفته‌اند و جزء یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شیرهای برقی پنوماتیک محسوب می‌شوند.

این شیرها به خاطر تنه و سایز کوچکشان دارای دبی پایین‌تری نسبت به شیرهای دارای تنه و سایز بزرگ هستند، برای همین از آن‌ها به صورت بلوکی یا چندتایی استفاده می‌کنند. این شیر برقی دارای سه سوراخ می‌باشد، که به صورت یک ورودی، یک خروجی و یک تخلیه هستند. اغلب این شیرهای برقی کوچک در ولتاژهای ۱۲ ولت و ۲۴ ولت کار می‌کنند.

شیر برقی پنوماتیک اصفهان

شیر برقی پنوماتیک اصفهان شیر برقی پنوماتیک اصفهان در انواع مختلف و برندهای متفاوت در بازار موجود می‌باشد. از این شیر برقی در صنایع مختلف از جمله صنایع شیمیایی و مصارف خانگی استفاده می‌شود. این شیرهای برقی برای برگشت جریان سیال، قطع و وصل جریان یک جهته و چند جهته کاربرد دارند. انتخاب نادرست شیر برقی پنوماتیک موجب می‌شود مدار مطابق برنامه عمل نکند و هدفی که کارخانجات و دیگر حوزه‌های اجرایی برای طراحی سیستم‌های تولیدی انتظار داشته‌اند محقق نگردد. به همین خاطر ما شیر برقی پنوماتیک اصفهان را به شما توصیه می‌کنیم. این مرکز موفق شیرهای برقی پنوماتیک را در جنس‌های مختلف (استیل، برنج و غیره)، سایز‌های متفاوت و برندهای معتبر به بازار ارائه می‌دهد. این مجموعه معتبر توانسته است شیرهایی با قیمت‌ ارزان‌تر و منصفانه‌تر و با کیفیت مرغوب به مشتریان خود در سراسر کشور به صورت عمده و جزء عرضه نماید. شما می‌توانید این شیر‌های برقی را به صورت مستقیم و غیرمستقیم (اینترنتی) سفارش دهید و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

شیر برقی پنوماتیک تک بوبین

شیر برقی پنوماتیک تک بوبین شیر برقی پنوماتیک تک بوبین در مدل‌ها و سایز‌های مختلف با قطر ورودی و خروجی متفاوت می‌باشند. از این شیرها برای قطع و وصل مسیر گاز، آب وهوا استفاده می‌شود. شیر برقی تک بوبین یکی از پرمصرف‌ترین و پرکاربردترین شیرهای برقی است. این شیر به خاطر عملکرد بالا و ساخت خود یکی از بهترین ابزارها برای کنترل سیستم‌های پنوماتیکی به حساب می‌آید. این ابزار در ۳ نوع سایز متفاوت ۱/۲، ۱/۴، ۳/۸ اینچ تولید می‌شود. بدیهی است هرچه سایز این شیر‌‌ها بیشتر باشد، حجم هوای عبوری نیز بیشتر است. به همین دلیل شما باید طبق نیاز سیستم پنوماتیکی خود سایز مناسب را انتخاب نمایید. این شیر با ولتاژ‌های ۱۲ و ۲۴ و ۲۲۰ ولت کار می‌کند. از این شیر برقی پنوماتیک تک بوبین به صورت تکی و سری در صنایع ماشین سازی و کارخانجات استفاده می‌کنند. همچنین می‌توان از این ابزار برای باز و بسته کردن عملگرهای پنوماتیکی مانند گریپر، اکچویتور، سیلندر، گریپر، لوله‌ها و غیره استفاده کرد.