مادر شوهری با چسب چوب بی رنگ کوچک موجب طلاق عروسش شد

انتخاب چسب چوب بی رنگ کوچک مناسب به شما کمک می کند تا پیوندهای بادوام و بادوام ایجاد کنید. با این حال، همه چسب های چوب برای همه کاربردها مناسب نیستند. در اینجا چیزی است که برای انتخاب چسب مناسب و استفاده صحیح از آن باید بدانید.

چسباندن بخش مهمی از بسیاری از پروژه های مبتنی بر چوب است. اما تعیین بهترین چسب چوب برای کار خاص شما همیشه آسان نیست. در اینجا چیزی است که باید بدانید تا تصمیم بگیرید کدام چسب چوب برای پروژه شما بهترین کارایی را دارد.

چسب پلی وینیل استات (PVA) رایج ترین نوع چسب چوب بی رنگ کوچک است. این نوع شامل چسب‌های معمولی سفید و زرد یا همان چیزی است که معمولاً «چسب نجار» نامیده می‌شود. می توان از آن برای بسیاری از پروژه ها استفاده کرد.

چسب

چسب مخفی از محصولات حیوانی ساخته می شود. این می تواند به صورت مایع یا گرانول، تکه یا ورقه ای باشد که باید در آب حل شود. باید حرارت داده شود و با برس روی آن بمالید و در حین سرد شدن به هم می چسبد.

اپوکسی معمولاً در دو جزء مجزا وجود دارد: یک سخت کننده و یک رزین. قطعات با هم مخلوط می شوند تا یک پیوند شیمیایی ایجاد کنند که وقتی سخت شد، ضد آب است و شکاف ها را پر می کند. برخی از اپوکسی ها دیر پخت هستند، اما برخی از قوی ترین چسب های چوب موجود هستند. اگر به دنبال اپوکسی هستید که کاربرد آسانی داشته باشد و با چوب عالی کار کند، Loctite Epoxy Quick Set یا یکی از اپوکسی های متعدد Loctite را برای هر کاربرد امتحان کنید.

چسب های پلی اورتان نوعی چسب فعال شده با رطوبت هستند که با خشک شدن کف می کنند و به یک چسب بسیار انعطاف پذیر تبدیل می شوند.

برای اکثر پروژه‌های مبتنی بر چوب، چسب چوب بی رنگ کوچک لوکتیت PL، پانلینگ و تریم یک انتخاب محکم است.