مردی در حراجی پالتو پوست مردانه عتیقه یکی از فراعنه مصر را خرید

به جای استفاده از دکمه‌هایی برای بسته شدن جلو، همانطور که برای پالتو طوسی آن زمان معمول بود، یک زیپ جسورانه را انتخاب کرد که تمام ظاهر لباس را برجسته می‌کرد.

این اولین کاپشن چرمی شیک با قیمتی 5.50 دلاری فروخته شد که احتمالاً ارزان‌ترین طرحی است که با چنین طراحی بسیار تحسین‌شده‌ای در تاریخ کت‌های چرمی به فروش رسیده است.

پالتو خزدار مردانه اهرمی طرفداران خاص خود را داشتند. ساخته شده از چرم اسب یا پوست گاو به رنگ قهوه ای تیره یا سیاه، تقریباً هر مردی که رانندگی می کند یا موتور سوار می شود، یکی را می پوشد.

ماشین‌های اسپرت کانورتیبل بی‌تکه مورد حسادت هر مرد حومه‌شهری بود که آرزوی فرار از زندگی تجاری شرکتی را در راه خانه داشت. پوشیدن یک ژاکت چرمی به او حس آزادی جوانی می داد.

چرم آن را به ضد بادترین و بادوام ترین انتخاب نیز تبدیل کرده است. آسترهای زیپ دار باعث می شود شستن آنها در خانه آسان شود.

همان طور که می دانید پالتو چرم بلند موتورسیکلت با زیپ در مرکز، جیب بریده سینه، جیب تک دکمه ای و کمربند پایین با جوانان شورشی همراه شد، حتی اگر آنها واقعاً موتورسیکلت سواری نمی کردند. برای گریس های راکابیلی، این سبک پوشیدنی است.

اولین باری که یک هنرپیشه هالیوودی در یک فیلم معروف پالتو پوست مردانه را طراحی کرد، توسط مارلون براندو در فیلم The Wild One بود. شخصیت براندو در فیلم یک عضو باند خطرناک و در عین حال جذاب بود که حس لباس پوشیدن بسیار خوبی داشت.

این به زودی توسط جیمز دین خوش‌تیپ و دل‌سوخته دنبال شد که این سبک را در شورشی بدون دلیل به رخ کشید.

  • منابع:
    1. THE EVOLUTION OF LEATHER JACKETS
  • تبلیغات
  1. پارچه ای هنگام استفاده از آن می توانید نامرئی شوید!
  2. راه هایی که شما را به ثروت نزدیکتر می کند
  3. با این روش ها یک فرد شاد در جامعه باشید
  4. چرا قیمت سرامیک رو به افزایش است؟