موتور سیکلت هوندایی که می توان با یک باک کل کره زمین را دور بزند در کره ساخته شد

باید گفت برای محاسبه ارتباط بین عوامل خطر و تصادفات و صدمات مرتبط با موتور سیکلت هوندا در نمونه از رگرسیون لجستیک استفاده شد. نتایج به صورت نسبت شانس با فاصله اطمینان (CI) 95% ارائه شد. بسته نرم افزاری در تجزیه و تحلیل این داده ها STATA بود.

متغیرهای وابسته تصادف برگرفته از یک سؤال «آیا تا به حال هنگام رانندگی یا موتور سواری تصادف کرده‌اید؟» آسیب برگرفته از سؤال «آیا تا به حال در نتیجه آسیب دیده‌اید؟

استفاده از موتور (مثلاً هنگام رانندگی یا سوار شدن با کسی)؟
متغیرهای مستقل متغیرهای جمعیتی و اجتماعی شامل جنسیت (مرد/مونث)، سن (16-18، 19-21 و 22-24 سال)، تحصیلات (پیشرفته، عادی، اولین گواهی پایان تحصیل) و منطقه محل سکونت که منعکس کننده متفاوتی بودند.

مناطق جغرافیایی در شهرداری تیکو اطلاعات در مورد استفاده از موتور سیکلت از طریق سؤالات 5-9 به دست آمد و شامل استفاده از موتورسیکلت، رانندگی موتورسیکلت، مالکیت موتورسیکلت بود.

موتورسیکلت

آگاهی از اقدامات ایمنی با سوالات 9-16 مورد مطالعه قرار گرفت. آموزش موتورسواری به عنوان آموزش رسمی، آموزش غیررسمی و اصلاً آموزش نداشت. پاسخ به تمام سوالات در مورد استفاده از تجهیزات محافظ مانند همیشه، گهگاه و هرگز گروه بندی شد.

اطلاعات مربوط به تصادفات و جراحات شامل تعداد تصادفات (1-2؛ 3-4؛ 5 بار یا بیشتر؛ هرگز)، رانندگی موتورسیکلت و یک سوال باز در مورد پوشیدن وسایل حفاظتی در هنگام وقوع حادثه بود.
اخلاقیات این مطالعه مورد تایید مسئولین مدرسه در تمامی مدارس قرار گرفت. همه شرکت کنندگان در مورد هدف مطالعه مطلع شدند و ناشناس بودن و محرمانه بودن تضمین شد. مشارکت داوطلبانه بود.
نرخ پاسخ 97.8 درصد بود. تعداد پسرها کمی بیشتر از دختران بود. توزیع گروه سنی بین پسران و دختران مشابه بود و اکثر آنها در گروه سنی 21-19 سال بودند.

پاسخ دهندگانی که هرگز از موتور سیکلت استفاده نکرده بودند از تجزیه و تحلیل بیشتر حذف شدند (38 نفر، 9.7٪). بنابراین تمام تجزیه و تحلیل های بیشتر بر روی نمونه ای از 353 دانش آموز انجام شد.