هالیوود نقش مهمی در تاریخ ژاکت‌ها ومانتو چرمی ایفا کرد

 به این ترتیب، هالیوود نقش مهمی در تاریخ ژاکت‌های چرمی ایفا کرد و این گرایش را بیشتر تشویق کرد که توده‌ها را در دست بگیرد.

به دلیل این اقتباس از کت های چرمی و مانتو چرم دخترانه توسط شورشیان هالیوود بود که کت ها شروع به تداعی شخصیت پسر بد کردند.

همانطور که هالیوود به پتانسیل نمادین ترین روندهای تمام دوران پی برد، ژاکت چرمی به زودی به چیز جالب بعدی برای طرفداران صفحه بزرگ تبدیل شد.

ستاره های راک مانند استیو مک کوئین و بیتلز به سرعت این مد را پذیرفتند هودی دخترانه و کت های چرمی مترادف با راک اند رول شدند.

زنان در دهه 1970 و 1980 وارد بازی می شوند

در اوج صلح، عشق و راک اند رول، فمینیست ها بر برابری خود تاکید کردند و زنان نیز به طور گسترده شروع به پوشیدن ژاکت چرمی کردند. به‌ویژه نوازندگان زن ناسازگار، به‌طور منظم با گرایشی که زمانی تحت سلطه مردان بود، شروع کردند.

مطمئناً، گروه‌های راک مانند دوران دوران، سکس پیستولز و رامونز از نسخه‌های خشن تست بارداری با گلاب استفاده می‌کردند، اما راک‌های زن مانند بلوندی و جوآن جت نیز با اضافه کردن میخ‌ها، پین‌ها و سایر فلزات ترکیبی به ژاکت تک جنسیتی، این روند را اتخاذ کردند.

همانطور که راک اند رول در سال های بعد رونق گرفت فاکتور فروش لباس مورد علاقه راکرهای مورد علاقه ما نیز رشد کرد. سبکی که زمانی توسط مردان تسلط داشت، مورد توجه خانم ها نیز قرار گرفت.

برخی از بااستعدادترین و مشهورترین خانمها در راک اند رول به کمک این روند به طور یکسان برای همه جنسیت ها مورد توجه قرار گرفتند.

  • منابع:
    1. THE EVOLUTION OF LEATHER JACKETS
  • تبلیغات:
      1. حوه صحیح شستن حوله ها
      2. سرکه سیب سلاحی برای مبارزه با دیابت
      3. تاثیرات شگفت انگیز مصرف میگو در بارداری
      4. یکی از مزیت های آلومینیوم قابل بازیافت بودن آن است