هودی دخترانه زیبا برای فصول سرد

در سال 2011، و مرگ ترایون مارتین در سال 2012. از سؤالات باز در طول مصاحبه ها استفاده شد تا درک درستی از افکار، انگیزه ها، احساسات، نظرات و نگرش مصاحبه شوندگان در مورد هودی دخترانه بدست آید.

تجزیه و تحلیل پدیدارشناختی تفسیری برای درک اینکه چگونه مطلعین به تجربیات خود در محیط های خاص معنا می دهند (اسمیت و همکاران 1999) استفاده شد.

همانطور که میشل (1977، ص 15) توضیح می‌دهد تست بارداری با گلاب کسی نمی‌تواند بفهمد که مردم چه می‌کنند.

وقتی تلاش می‌کند تا از هر گونه درک پدیدارشناختی از معنای آن چیز به طور کامل عبور کند.» بعد، من فرآیند تحلیلی را دنبال کردم که توسط اسمیت و همکارانش بیان شد.

(1999) و مستکاس (1994): رونوشت های مصاحبه همراه با ضبط های صوتی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت و در طول فرآیند خواندن و بازخوانی متن ها، محقق هر گونه مشاهدات و تأملات را یادداشت کرد تا ویژگی های قابل توجهی را به دست آورد.

مصاحبه ها اظهارات و پاسخ های مهم شناسایی فاکتور فروش قالب موضوعات دسته بندی شدند و اظهارات نامربوط حذف شدند.

پژوهشاز بین 21 مردی که در این مطالعه شرکت کردند، که میانگین سنی آنها 24.5 سال بود، 10 نفر از افراد مطلع دانشجوی تمام وقت و بقیه کارمندان شرکت های مختلف بودند.

19 خبرچین گزارش دادند که آنها مانتو چرم دخترانه را دوست داشتند و سه نفر از آنها گفتند که تقریباً هر روز آنها را می پوشند.

بسیاری از مطلعین در تمام طول سال به جز زمانی که هوا گرم بود، هودی می پوشیدند. به طور متوسط، مطلعین گفتند که حدود چهار تا پنج هود دارند.

  • منابع:
    1. The hoodie: Consumer choice, fashion style and symbolic meaning
  • تبلیغات: 
      1. پخش عمده جاکلیدی عروسکی
      2. دستگیری سارقان پولکی مغازه ای در شیراز!!!!
      3. جهیزیه پرماجرایی که فقظ ظروف یکبار مصرف داشت
      4. آیا می دانستید کیک ضربان قلب را بالا می برد؟