پیدا شدن مغز تخمه آفتابگردان فله ای که در جیب مومیایی سالم مانده بود همه را شوکه کرد

مغز تخمه آفتابگردان فله ای طعم آجیلی دارد. بنابراین همه طعم تخمه آفتابگردان خام را دوست ندارند. لازم نیست ناامید شوید زیرا طعم آن با بسیاری از غذاهای مختلف به خوبی جفت می شود.

از آنها به عنوان رویه برای سالاد، سوپ و ساندویچ استفاده کنید. از آنها به عنوان غلیظ کننده سوپ استفاده کنید تا در سس ها و دیپ ها بافت خامه ای ایجاد کنید. آنها را روی سبزیجات برشته یا سیب زمینی پخته بپاشید.

از آنها به عنوان افزودنی خوشمزه به بلغور جو دوسر یا یک کاسه فرنی گرم استفاده کنید. آنها همچنین با محصولات پخته شده، گرانولا و حتی انواع خاصی از کلوچه ها و کیک ها به خوبی ست می شوند.

مغز تخمه آفتابگردان فله ای یک غذای فوق العاده است که تقریباً با هر وعده غذایی همراه است. آنها سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هستند که به حفظ سلامت بدن و ارتقای سلامت پوست کمک می کنند. آنها همچنین غنی از فیبر هستند و می توانند به شما برای مدت طولانی تری سیر بمانند.

برای استفاده بیشتر از مزایای سلامتی تخمه آفتابگردان، آنها را به صورت خام و بدون نمک خریداری کنید. شما می توانید آنها را به روش های مختلف لذت ببرید: سعی کنید آنها را به سالاد بعدی خود اضافه کنید، یا آنها را برشته کنید و روی ظرف بعدی پاستا خود بپاشید، یا مخلوط دنباله دار خانگی خود را درست کنید!

ما در Kayawell متعهد هستیم که بهترین ها را از دنیای نکات بهداشتی، اخبار، توصیه های متخصص و موارد دیگر ارائه دهیم. برای مطالب آموزنده سلامت، لطفاً در بخش وبلاگ ما ورق بزنید. و اگر نیاز دارید با یک متخصص تغذیه یا متخصص تغذیه صحبت کنید، Kayawell در این مورد به شما کمک می کند.

از پلتفرم ما برای ارتباط با بهترین کارشناسان بهداشتی نزدیک خود استفاده کنید. جستجو بر اساس تخصص، تجربه، رتبه‌بندی، زمان مشاوره و موارد دیگر با استفاده از گزینه‌های جستجوی فیلتر پیشرفته.