کفش اسکیت roces که رمزآلودترین مرگ تاریخ با آن رقم زده شد

کفش اسکیت roces با کفی محکم، سفت و بالابر در پاشنه طراحی شده‌اند تا دامنه تحرک بیشتری را در ساق پا و مچ پا به شما بدهند. این به شما کمک می‌کند در بالابرهای قدرتمند مانند اسکات جلو، اسکات تمیز، اسکات اسنک و موارد دیگر، پایداری بیشتری داشته باشید.

اگر روی تمرین لیفت های بزرگ تمرکز می کنید، اینها بهترین کفش های بدنسازی هستند.

اگر راه رفتن روی تردمیل یا دویدن بیشتر تمرین شما باشد، کفش های دویدن بهترین انتخاب هستند. آنها به شما حمایت و بالشتکی را می دهند که برای احساس راحتی در حین بالا بردن پله ها نیاز دارید و همچنان می توانید برخی از تمرینات تشک را بعد از آن انجام دهید.

اگر بعد از تردمیل به اتاق وزنه می‌روید و نمی‌خواهید دو جفت کفش به همراه داشته باشید، می‌توانید کفش‌های دویدن خود را درآورید و فقط جوراب بپوشید تا ثبات بیشتری در بالابری خود داشته باشید.

کفش

با این حال اگر دوست دارید حرکات سریع و جانبی انجام دهید که به کفش نیاز دارد برای تعادل بهتر در پرش ها، از یک کفش تمرینی متقاطع با کفی ثابت استفاده کنید.

مهم نیست که کدام کفش متناسب با سبک تمرینی شما باشد مهم است که از آنها مراقبت کنید تا دوام بیشتری داشته باشند. اینکه هر چند وقت یکبار کفش های ورزشی خود را تعویض می کنید بستگی به تعداد دفعات و شدت استفاده از آنها دارد.

اما به طور کلی بهتر است مراقب علائم خراب شدن کفش باشید. اگر پاشنه، زیره یا بالشتک فرسوده شده است یا در حین یا بعد از پوشیدن آنها احساس درد می کنید احتمالاً زمان آن رسیده است که به جفت جدید بروید.

اگر کفش‌های شما خوب به نظر می‌رسند اما کمی کثیف هستند، شستن آن‌ها باعث زنده شدن آن‌ها می‌شود. برای آشنایی با نحوه شستن کفش های بدنسازی و نحوه بستن بند آنها، مقالات ما را بیشتر بخوانید.