کناف سقف پذیرایی عامل اصلی آتش سوزی در منزل های شماست

طرح کناف سقف پذیرایی به شکل قارچ زنجیردار محوطه گذر طبقه همکف را که فقط سر گردان است را اشغال کرده است.. اوه ببخشید سر بلند کنید 2 دسته منحنی ساده کناف سقف پذیرایی طبقه اول را اشغال کرده بودند.

روشنایی این دسته ها دارای پیچ و تاب بود که با تصویر زیر می توان به بهترین شکل توضیح داد. از آنجایی که آشپزخانه مهم ترین مکان است، آقای همنت به ما پیشنهاد کردند که آشپزخانه ای ساده و مجهز به ملزومات لازم باشد.

بنابراین ما آشپزخانه آنها را با تمام فضای داخلی آشپزخانه مدولار طراحی کرده ایم تا ظاهری شیک ارائه دهیم. در دو طرف آشپزخانه دو کابینت شیشه ای با مکانیزم هیدرولیک طراحی کرده ایم.

کناف سقف

از آنجایی که این آشپزخانه یک پنجره بزرگ بر روی یکی از دیوارها دارد، ما با هوشمندی یک منطقه نشیمن با دال گرانیتی با ارتفاع کم طراحی کرده ایم که زیبایی پنجره را مختل نمی کند.

در واقع، این پنجره در آشپزخانه ایده بسیار خوبی است برای کسانی که دوست دارند غذاها را فقط با عطرشان بچشند..! هاو… بچه هاشون چقدر خوش شانسن

برای ارائه فضای حرکتی بیشتر از آشپزخانه به نشیمن، فضای ناهار خوری از ابعاد کاسته شد. این فضا با چلچراغ جذابی که از سقف آویزان بود، عالی به نظر می رسید.

اتاق خواب مهمان با بهترین کارهای داخلی خانه طراحی شده است که فاصله آن به طور مفید محاسبه شده است. سمت راست اتاق دارای یک کمد لباس چهار ردیفه باز است.

نمای جلو مجهز به پیش‌بینی تلویزیون با دو کشش در دو طرف و کرکره‌های آلومینیومی در میان آنها است. سقف دوباره با طرح های هندسی و نورافکن ها در میان آنها جذاب شده است.

سقف دوباره چیزی است که می توان در مورد آن صحبت کرد زیرا دارای طراحی متنوع با مربع های متداخل متناوب برای ایجاد جلوه زیگزاگی است.