گاز استریل تکی ای که با گذاشتن آن بر روی اعضای قطع شده دوباره رشد می کنند

گاز استریل تکی از الیافی ساخته می شود که شبیه بافت هستند اما بافته نمی شوند، به هم فشرده و متراکم می شوند. این الگوی محکم به گازهای غیر بافته کمک می کند تا مایع زخم بیشتری جذب کند، که واقعاً به این معنی است که جذب کلی را افزایش می دهد.

گازهای بافته نشده دارای پرزهای شل کمتری نسبت به گازهای بافته شده سنتی هستند که به این معنی است که قطعات و قطعات گاز کمتری در زخم شما باقی می ماند.

آن تکه های کوچک کرک و پرز می تواند مشکلاتی ایجاد کند زیرا هر نوع زباله در زخم شما می تواند بهبود را به تاخیر بیندازد. الیاف غیر بافته معمولا با پلی استر یا ابریشم مصنوعی ساخته می شوند و گاهی اوقات آنها ترکیبی از هر دو هستند. این گاز نسبت به گازهای بافته شده بادوام تر و راحت تر است. گازهای بافته نشده را می توان به عنوان پانسمان اولیه استفاده کرد.

این گاز استریل تکی با مواد دارویی مانند ژل نفتی پوشانده یا اشباع شده اند و به دلیل عدم چسبندگی به زخم ها استفاده می شوند.

همچنین از آنها برای بالش دادن به ناحیه آسیب دیده برای افزایش راحتی و محافظت از محل زخم حساس استفاده می شود. بیشتر رول های گاز خیلی جاذب نیستند، به همین دلیل است که معمولاً یک پانسمان ثانویه هستند.

آنها همچنین یک پانسمان انسدادی هستند به این معنی که پانسمان از رسیدن هوا به زخم جلوگیری می کند. این کار از زخم در برابر باکتری ها محافظت می کند و می تواند به ماندن دارو در محل کمک کند.

بالشتک برای راحتی و محافظت از محل زخم حساس. رول های گاز می توانند پنبه ای، کشسان یا مخلوط نایلونی و لاتکس باشند، الگوی آن تمایل به خشک شدن کرکی با بافت چروک دارد. بیشتر رول های گاز بیش از حد جذب نمی شوند.